Friday, July 17, 2009

TANJUNG TUAN PORT DICKSON


Kursus lagi... Blajo lagi, blajo n blajo.. tapi tak pandai-pandai.... syoookk giler kali nie datang berkursus 4 hari 3 malam... sambil menghilangkan tension sambil mencuci mate, cuci hati cuci minda....

Banyak yang dapat aku blajo beb, tentang kata hati.. pemikiran tentang kawan-kawan tentang lengok tubuh tentang... fuh banyaknyer tentang.... hingga habis jerk kursus aku terus telentang... tak sedor diri, kepenatan....

Best giler kat Tanjung Tuan nie... walaupun selalu jadi bahan kutukan kenkawan, sebb aku selalu poyo ngan dorang.. tetapi sekurang-kurangnya aku dapat kenkawan baru. Kenkawan yang takpenah aku kenal sebelum nie... aku kenal Aja, adik comel yang manja dan bersahaja.. aku kenal Mieza.. minah seksi (tapi seksi dalam bilik jerk) dan si Icah yang kuat membebel tue.... tengok ler gambo-gambo romantic tue..syahdu jerk kan tempat tue.. cantek untuk dijadikan tempat honeymoon.. (bila ler hubby aku nak bwk gie honeymoon lagi nie..)

No comments: