Friday, July 17, 2009

ABC - MUFIN- KIOS n MY ROOM


Best...best..best... ABC $7.00. Makan di kios brader ensem... diremang senja tetiba plak teringat kat hubby di umah yang setia menjaga 3 orang putera aku yang lasak tue. Tue, tengok muffin yang tak sempat aku ngan Aja nak rase, si pelayan hotel tue dah rembat. Maka di sini hanya untuk santapan mate jerklah... aku pun tak leh nak bagi tau sedap ker idak muffin tue...

A10-8 tue bilik yang aku kembah selama 4 hari 3 malam. Bilik yang sekejap sejuk sekejap panas... fuh nasib baik keselesaannya masih di tahap 5 bintang!! Paling aku hot bila time nak mandi tue... tekan air panas kuarnyer berasap-asap.. hangin betul!! Papepun, memang menjadi kenangan paling terindah di pertengahan tahun 2009 nie, " boss... krusus dah cukup 7 hari boss...."

No comments: